Clase de beton
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este un beton folosit deseori în aplicaţiile betonului nearmat ca strat suport, umplutura.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este un beton folosit deseori în aplicaţiile betonului nearmat ca strat suport pentru betonul armat, fundatii, beton de egalizare.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este un beton folosit deseori în aplicaţiile betonului nearmat ca strat de egalizare al fundaţiilor sau ca strat suport pentru betonul armat.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este folosit în structurile de beton simplu sau armat-fundatii armate, pardoseli, beton de egalizare.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este tipul de beton cel mai des utilizat în construcţiile uzuale de tip parter sau parter şi 1 etaj- plansee armate, stalpi, fundatii armate, alei, parcari, rigole carosabile.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este tipul de beton cel mai des utilizat în construcţiile uzuale de tip parter sau parter şi 1 etaj-plansee armate, stalpi, fundatii armate, alei, parcari, rigole carosabile.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este de clasa superioara utilizat mai ales in constructia elementelor verticale : stalpi de sustinere, grinzi cu deschideri mari sau incarcari mari, placi, fundatii speciale sau uzuale dar asupra carora exista incarcari mari si alte elemente . Poate fi folosit si la exterior in executia aleilor, a platformelor rutiere cu trafic usor la viteze mici prin armare dispersa cu fibre sau fulgi de polietilena, la realizarea unor lucrari hidrotehnice ca bazine, rezervoare, piscine, fose.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este un beton de clasa superioara utilizat in constructii civile, industriale sau la lucrari speciale se foloseste in fundatii tip piloti, piloti secanti, grinzi de coronament sau fundatii de tip barete, in radierele unor constructii cu regim de inaltime mare si cu presiuni mari la nivelul talpilor de fundatii.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este un beton de clasa superioara utilizat in constructii civile, industriale sau la lucrari speciale se foloseste in fundatii tip piloti, piloti secanti, grinzi de coronament sau fundatii de tip barete, in radierele unor constructii cu regim de inaltime mare si cu presiuni mari la nivelul talpilor de fundatii, parcari, platforme prin armare dispersa cu fibre sau fulgi de polietilena, lucrari drumuri.
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.
Utilizare: este un beton de clasa superioara utilizat in constructii civile, industriale sau la lucrari speciale se foloseste in fundatii tip piloti, piloti secanti, grinzi de coronament sau fundatii de tip barete, in radierele unor constructii cu regim de inaltime mare si cu presiuni mari la nivelul talpilor de fundatii, parcari, platforme prin armare dispersa cu fibre sau fulgi de polietilena, lucrari drumuri
Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.
Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I, agregate concasate de cariera si aditivi.
Utilizare: imbracaminti rutiere din beton de ciment.
BcR 3,5
BcR 4
BcR4,5
Betoane
Dupa destinatie:
• betoane conventionale – pentru constructii civile, industriale si agricole
• betoane rutiere – pentru drumuri, aeroporturi si alte suprafete de circulatie
• betoane hidrotehnice – pentru baraje, ecluze, porturi, canale
• betoane cu destinatie speciala
Dupa rezistenta la compresiune:
• betoane de clasa inferioare (nearmate): C4/5, C6/7,5
• betoane de clasa normala (armate): C8/10, C12/15, C16/20, C20/25, C25/30, C30/37, C35/45
• betoane de inalta rezistenta (BIR): cel putin C50/60
Dupa densitatea aparenta a betonului intarit la 28 de zile in stare uscata:
• betoane grele, cu densitate mai mare decat 2500kg/mc
• betoane normale cu densitate cuprinsa intre 2000-2500 kg/mc
• betoane usoare cu densitate cuprinsa intre 800-2000 kg/mc
Dupa armare:
• betoane nearmate
• betone armate
Dupa precomprimare:
• betoane neprecomprimate
• betoane precomprimate
Mortare
Societatea noastra pune la dispozitia clientilor sai, posibilitatea de achizitionare a produselor din categoria mortarelor, pe baza de ciment.
Tipurile de mortare, pe baza de ciment, pe care le ofertam, pentru zidarie:
– M 100Z
Tipurile de mortare, pe baza de ciment, pentru tencuieli:
– M 100T
Despre beton
Compozitia betonului
Betonul este unul dintre materialele cele mai utilizate in domeniul constructiilor, fiind un amestec obtinut din:
ciment(de obicei ciment Portland sau cimenturi compozite)
agregate– nisip , pietris (agregate de balastiera), agregate de cariera
apa –cu sau fara aditivi
adaosuri– substante introduse in masa amestecului, care produc modificari dorite ale proprietatilor betonului proaspat sau intarit, precum:
imbunatatirea consistentei
accelerarea sau intarzierea prizei si/sau a intaririi,colorare
scaderea temperaturii de inghet
duritatea suprafetei
rezistenta la uzura
rezistenta la penetrarea apei si/sauradiatiilor etc.