Clase de beton

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este un beton folosit deseori în aplicaţiile betonului nearmat ca strat suport, umplutura.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este un beton folosit deseori în aplicaţiile betonului nearmat ca strat suport pentru betonul armat, fundatii, beton de egalizare.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este un beton folosit deseori în aplicaţiile betonului nearmat ca strat de egalizare al fundaţiilor sau ca strat suport pentru betonul armat.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este folosit în structurile de beton simplu sau armat-fundatii armate, pardoseli, beton de egalizare.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este tipul de beton cel mai des utilizat în construcţiile uzuale de tip parter sau parter şi 1 etaj- plansee armate, stalpi, fundatii armate, alei, parcari, rigole carosabile.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este tipul de beton cel mai des utilizat în construcţiile uzuale de tip parter sau parter şi 1 etaj-plansee armate, stalpi, fundatii armate, alei, parcari, rigole carosabile.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este de clasa superioara utilizat mai ales in constructia elementelor verticale : stalpi de sustinere, grinzi cu deschideri mari sau incarcari mari, placi, fundatii speciale sau uzuale dar asupra carora exista incarcari mari si alte elemente . Poate fi folosit si la exterior in executia aleilor, a platformelor rutiere cu trafic usor la viteze mici prin armare dispersa cu fibre sau fulgi de polietilena, la realizarea unor lucrari hidrotehnice ca bazine, rezervoare, piscine, fose.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este un beton de clasa superioara utilizat in constructii civile, industriale sau la lucrari speciale se foloseste in fundatii tip piloti, piloti secanti, grinzi de coronament sau fundatii de tip barete, in radierele unor constructii cu regim de inaltime mare si cu presiuni mari la nivelul talpilor de fundatii.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este un beton de clasa superioara utilizat in constructii civile, industriale sau la lucrari speciale se foloseste in fundatii tip piloti, piloti secanti, grinzi de coronament sau fundatii de tip barete, in radierele unor constructii cu regim de inaltime mare si cu presiuni mari la nivelul talpilor de fundatii, parcari, platforme prin armare dispersa cu fibre sau fulgi de polietilena, lucrari drumuri.

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I sau II, agregate naturale concasate de balastiera si aditivi.

Utilizare: este un beton de clasa superioara utilizat in constructii civile, industriale sau la lucrari speciale se foloseste in fundatii tip piloti, piloti secanti, grinzi de coronament sau fundatii de tip barete, in radierele unor constructii cu regim de inaltime mare si cu presiuni mari la nivelul talpilor de fundatii, parcari, platforme prin armare dispersa cu fibre sau fulgi de polietilena, lucrari drumuri

Betonul proaspat va fi transportat si pompat in elementele cofrate cu ajutorul pompelor de beton de care dispunem sau direct din autobetoniere. Fiecare autobetoniera va fi insotita de avizul de expeditie ce confirma tipul de beton solicitat si cantitatea comandata, declaratie de conformitate si sigiliu. Turnarea betonului in elementele de constructie este responsabilitatea constructorului. Pe scurt: un şantier nu seamănă cu altul. Un beton nu este identic cu alt beton. Fiecare proiect are nevoie de consultanţă şi, desigur, de materialul de construcţie potrivit.

Amestecul care defineste acest beton este compus din cimenturi de clasa 42,5 R de tip I, agregate concasate de cariera si aditivi.

Utilizare: imbracaminti rutiere din beton de ciment.

BcR 3,5

BcR 4

BcR4,5

Betoane

Dupa destinatie:
• betoane conventionale – pentru constructii civile, industriale si agricole
• betoane rutiere – pentru drumuri, aeroporturi si alte suprafete de circulatie
• betoane hidrotehnice – pentru baraje, ecluze, porturi, canale
• betoane cu destinatie speciala

Dupa rezistenta la compresiune:
• betoane de clasa inferioare (nearmate): C4/5, C6/7,5
• betoane de clasa normala (armate): C8/10, C12/15, C16/20, C20/25, C25/30, C30/37, C35/45
• betoane de inalta rezistenta (BIR): cel putin C50/60

Dupa densitatea aparenta a betonului intarit la 28 de zile in stare uscata:
• betoane grele, cu densitate mai mare decat 2500kg/mc
• betoane normale cu densitate cuprinsa intre 2000-2500 kg/mc
• betoane usoare cu densitate cuprinsa intre 800-2000 kg/mc

Dupa armare:
• betoane nearmate
• betone armate

Dupa precomprimare:
• betoane neprecomprimate
• betoane precomprimate



Mortare

Societatea noastra pune la dispozitia clientilor sai, posibilitatea de achizitionare a produselor din categoria mortarelor, pe baza de ciment.
Tipurile de mortare, pe baza de ciment, pe care le ofertam, pentru zidarie:
– M 100Z
Tipurile de mortare, pe baza de ciment, pentru tencuieli:
– M 100T




Despre beton

Compozitia betonului

Betonul este unul dintre materialele cele mai utilizate in domeniul constructiilor, fiind un amestec obtinut din:

  • ciment(de obicei ciment Portland sau cimenturi compozite)

  • agregate– nisip , pietris (agregate de balastiera), agregate de cariera

  • apa –cu sau fara aditivi

  • adaosuri– substante introduse in masa amestecului, care produc modificari dorite ale  proprietatilor betonului proaspat sau intarit, precum:

    • imbunatatirea  consistentei

    • accelerarea sau intarzierea prizei si/sau a intaririi,colorare

    • scaderea temperaturii de  inghet

    • duritatea suprafetei

    • rezistenta la uzura

    • rezistenta la penetrarea apei si/sauradiatiilor etc.

Natura diversificata a componentilor, combinarea si dozarea lor, conduc la o gama foarte mare de tipuri de betoane, cu diferite caracteristici.

Scurt Istoric

Cuvantul “beton” (< fr. béton) are la origine cunvantul latinesc “ bitumen, -inis” (s.n) care se folosea cu sensul prim de  “smoala”, “catran”, dar care avea si acceptiunea mai larga de “materie”, amestec ce se intareste repede.

Betonul este un material cu o istorie foarte veche. El a fost utilizat inca din perioada civilizatiilor antice. Numeroase studii efectuate asupra materialelor utilizate in constructia piramidelor egiptene au evidentiat folosirea unui amestec, avand o compozitie asemanatoare betonului, ca liant al blocurilor imense de piatra.

In timpul Imperiului Roman se folosea, de asemenea, un material de constructie numit : opus caementicum, un beton ce se obtinea din: ciment , var, lut, nisip amestecat cu apa si balast. Acest material a revolutionat arhitectura antica, permitand trecerea de la sustinerea rectilinie spre arc si curba, fiind obtinute structuri precum: arcada, bolta, cupola.  Cu ajutorul betonului (opus caementicium) romanii au construit minunile arhitectonice pe care le putem admira si astazi – Coloseumul, Pont du Gard, Panteonul, blocuri de locuinte, bai publice, canalizare, poduri, si multe altele.

Dupa caderea imperiului Roman, secretul betonului a fost pierdut pana in 1756 cand a fost redescoperit de britanicul John Smeaton intr-o formula asemanatoare cu cea folosita de romani cu 13 secole in urma, folosind var hidraulic in beton, pietre şi caramida sub forma de praf, ca agregate.

In prezent betonul este un material indispensabil constructiilor moderne, in intreaga lume, fiind utilizat pentru fundatii, pavaje, pereti de blocuri, structuri arhitectonice, drumuri, poduri, pasaje superioare, stalpi si/sau garduri.